محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد

برای سرعت بخشیدن به روند پرداخت، لطفا وارد حساب کاربری شوید.

ورود و ثبت نام
محصولی در لیست علاقه مندی شما وجود ندارد
وارد شوید و یا حساب کاربری ایجاد کنید
ثبت نام کنید و در اولین خرید 10% تخفیف بگیرید

همچنین می توانید جزو اولین نفراتی باشید که از محصولات جدید و تخفیفات شگفت انگیر النورا باخبر می شوید

ورود و ثبت نام

سوالات متداول

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

+
4-آیا میتوانم همان ابتدا از 10 درصد تخفیف اولین خرید استفاده نمایم؟

بله، با ثبت نام در سایت تخفیفات به صورت خودکار بر روی فاکتور اعمال خواهد شد.

+
در چه صورت بعد از ذخیره ی سبد خرید اجناس در سبد خرید باقی می ماند؟

در صورتی که محصول به تعداد درخواستی شما در سایت موجود باشد.

+
آیا اجناس جدید بمن اطلاع داده می شود؟

چنانچه محصولی ناموجود باشد با وارد شدن به جزییات محصول میتوانید بر روی گزینه خبرم کن کلیک بفرمایید در صورت شارژ محصول مورد نظر به شما اطلاع داده خواهد شد.

+
آیا امکان دیدن میزان موجودی کالا در سایت وجود دارد ؟

بله در صورتیکه موجودی محصولی بالاتر از بیست عدد باشد بصورت +20 نمایش داده می شود و در صورتیکه محصولی زیر بیست عدد باشد موجودی دقیق محصول به نمایش گذاشته می شود.

+
سفارش خود را به چه روش هایی می توانم تحویل بگیرم؟

در زمان پرداخت با انتخاب روش های مختلف مانند پست، تیپاکس، چاپار، ترمینال، باربری و پیک میتوانید سفارش خود را دریافت نمایید.

+
آیا میتوانم انتخاب کنم که در چه تاریخی سفارشم ارسال شود؟

بله میتوانید.پیش از کلیک بر روی گزینه پرداخت میتوانید از قسمت تاریخ پیشنهادی ارسال ، تاریخ مد نظر خود را انتخاب نمایید.

+
آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

در صورتی که در شهر مشهد هستید و قصد تحویل کالا از طریق پیک را داشته باشید، با کلیک بر روی ادامه فرایند خرید پیش از پرداخت و از قسمت تاریخ پیشنهادی میتوانید انتخاب نمایید که سفارش شما از طریق پیک چه زمانی ارسال و به شما تحویل شود.

+
سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟

تمامی سفارش هایی که تا پیش از ساعت 12 ظهر بسته و پرداخت شده باشند در همان روز به پست تحویل داده می شود.

+
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

از قسمت حساب کاربری و وارد شدن به داشبورد و کلیک بر روی گزینه سفارشات و انتخاب ایکون جزییات هر فاکتور میتوانید تمامی مراحل روند سفارش فاکتور مربوطه خود را مشاهده نمایید.

+
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

+
چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

+
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

+
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش زمان ارسال را ویرایش کنم؟

+
سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

+
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟

+
چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

+
روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟

محصول مرجوعی در بسته مربوط به خود و بدون مخدوش شدن کد محصول تحویل گردد.

+
اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

چنانچه بسته در حمل و نقل آسیب دیده باشد برگشت داده نمی شود.

+
اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟

خیر امکان برگشت کالا پس از پرداخت و تحویل وجود ندارد.