سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
بله، با ثبت نام در سایت تخفیفات به صورت خودکار بر روی فاکتور اعمال خواهد شد.
در صورتی که محصول به تعداد درخواستی شما در سایت موجود باشد.
چنانچه محصولی ناموجود باشد با وارد شدن به جزییات محصول میتوانید بر روی گزینه خبرم کن کلیک بفرمایید در صورت شارژ محصول مورد نظر به شما اطلاع داده خواهد شد.
بله در صورتیکه موجودی محصولی بالاتر از بیست عدد باشد بصورت +20 نمایش داده می شود و در صورتیکه محصولی زیر بیست عدد باشد موجودی دقیق محصول به نمایش گذاشته می شود.
در زمان پرداخت با انتخاب روش های مختلف مانند پست، تیپاکس، چاپار، ترمینال، باربری و پیک میتوانید سفارش خود را دریافت نمایید.
بله میتوانید.پیش از کلیک بر روی گزینه پرداخت میتوانید از قسمت تاریخ پیشنهادی ارسال ، تاریخ مد نظر خود را انتخاب نمایید.
در صورتی که در شهر مشهد هستید و قصد تحویل کالا از طریق پیک را داشته باشید، با کلیک بر روی ادامه فرایند خرید پیش از پرداخت و از قسمت تاریخ پیشنهادی میتوانید انتخاب نمایید که سفارش شما از طریق پیک چه زمانی ارسال و به شما تحویل شود.
تمامی سفارش هایی که تا پیش از ساعت 12 ظهر بسته و پرداخت شده باشند در همان روز به پست تحویل داده می شود.
از قسمت حساب کاربری و وارد شدن به داشبورد و کلیک بر روی گزینه سفارشات و انتخاب ایکون جزییات هر فاکتور میتوانید تمامی مراحل روند سفارش فاکتور مربوطه خود را مشاهده نمایید.
محصول مرجوعی در بسته مربوط به خود و بدون مخدوش شدن کد محصول تحویل گردد.
چنانچه بسته در حمل و نقل آسیب دیده باشد برگشت داده نمی شود.
خیر امکان برگشت کالا پس از پرداخت و تحویل وجود ندارد.